Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

PELEGRINATGE ALS SANTUARIS DE LISIEUX I TOURS 24-29 Setembre 2024

24 setembre - 29 setembre

INFORMACIÓ COMPLETA: RT09-2024 PARROQUIES DEL POBLE SEC NORMANDIA 24-29 SEP 2024 6 DIES DOSSIER

DIA 1 BARCELONA – TOULOUSSE – LIMOGES sortida en autocar fins a TOULOUSSE. Dinar en ruta. Arribada a LIMOGES. Sopar i allotjament.

DIA 2 LIMOGES – ORLEANS – CAEN Esmorzar i sortida cap a ORLEANS. Visita guiada per la ciutat per poder descobrir la seva vinculació amb Santa Joana d´Arc. Visita a la catedral gòtica de Sainte-Croix, edificada entre els segles XIII i XIX. Visita al palau Groslot, que actualment alberga l’ajuntament i on es podrà contemplar el saló d’honor, el saló de noces i l’antiga sala del consell municipal. També es podran visitar la Casa de Joana d´Arc, la plaça de Martroi amb la seva estàtua eqüestre de Santa Joana, el carrer reial i els carrerons del vell Orleans. Dinar i continuació del viatge cap a Normandia. Arribada a la ciutat de CAEN, sopar i allotjament..

DIA 3 CAEN : LISIEUX Esmorzar i sortida en autocar cap a la ciutat de LISIEUX. Visita als llocs més representatius de la vida de Santa Teresa a la ciutat de Lisieux: visita guiada del CARMEL, on va viure la santa fins a la seva mort. A la Capella de la Urna es pot venerar les restes de la Santa. Celebració de l’eucaristia. Visita a la BASÍLICA DE SANTA TERESA DE LISIEUX, a la CATEDRAL DE SANT PERE i a BUISSONNETS, la casa, situada als afores de la ciutat de Lisieux, que va llogar la família de Santa Teresa després de la mort de la seva mare. En ella, la santa va passar 11 anys de vida fins a la seva entrada al Carmel. Tornada a Caen. Sopar i allotjament.

DIA 4 CAEN – MONT SANT MICHEL – TOURS Esmorzar i sortida cap el MONT SAINT MICHEL, Caminada per la Gran Rue fins arribar a la “Grand Degre”, una gran escalinata d’entrada a l’abadia. Visitarem la Cripta dels Grans Pilars, la Capella de Sant Martí, la Sala dels Cavallers, etc. Dinar en un restaurant. I ruta cap a la ciutat de TOURS que es troba en l’eix del Camí Francès de Sant Jaume. Visita panoràmica de la ciutat: plaça Plumereau, Carrer Colbert, els barris de la Catedral i de Sant Marti, etc. Sopar i allotjament.

DIA 5 TOURS – ROCAMADOUR Esmorzar i visita a la Basílica de Sant Martí de Tours: Continuació de la nostra ruta fins a ROCAMADOUR, mundialment coneguda pel seu santuari. El nom d’aquesta ciutat prové de les relíquies de Sant Amador. Dinar i visita de la ciutat: Castell, poble i Santuari, l’església de Santa Maria, el Pla de Sant Miquel, l’església del Salvador, etc. Celebració de l’ eucaristia. Sopar i allotjament.

DIA 6 ROCAMADOUR – CARCASSONNE – BARCELONA Esmorzar i sortida cap a la ciutat de CARCASSONNE. Passeig pel seu centre històric Dinar i continuació de la ruta en direcció Barcelona.

Mostra els detalls

Inici: