PELEGRINATGE A TERRA SANTA del 31 d’octubre al 7 de novembre

31 octubre - 7 novembre

INFORMACIÓ COMPLETA: Peregrinación Tierra Santa Sireica

DIA 1: BARCELONA / TEL AVIV / NATZARET Sortida en avió cap a Tel Aviv. Trasllat en autobús a Natzaret. Sopar fred i allotjament.

DIA 2: NATZARET / Llac Gennesaret / Mont Tabor: Esmorzar i sortida cap a la Muntanya de les Benaurances, escenari del Sermó de la Muntanya. Tabgha (multiplicació de pans i peixos). Capella del Primat de Pere. Cafarnaüm, la “Ciutat de Jesús”, on es poden visitar les restes de l’antiga sinagoga del segle IV, construïda sobre la sinagoga del temps de Jesús i la Casa de Sant Pere. Sortida en vaixell pel llac de Gennesaret. Dinar. A la tarda, trasllat al Mont Tabor: pujada en taxi i visita a l’Església de la Transfiguració i panoràmica sobre la vall d’Esdrelón a la Baixa Galilea. Després retorn a Natzaret. Sopar i allotjament.

DIA 3: NATZARET / Canà de Galilea / Mont Carmel: Esmorzar. Al matí, visita de Natzaret: Basílica i Gruta de l’Anunciació. Font de la Mare de Déu; Iglesia de Sant Josep y Poblat Evangèlic. Trasllat a Canà de Galilea, lloc del primer miracle de Jesús: renovació dels vots matrimonials. Dinar A la tarda, continuació cap a Haifa, el port marítim més gran del país: pujar al Mont Carmel i visitar el Santuari “Stella Maris”. Muraka. Tornada a Natzaret. sopar Assistència al Rosari de la Basílica de l’Anunciació. allotjament

DIA 4: NATZARET / Betània / Jericó / Riu Jordà / Qumran / Mar Mort / JERUSALEM: Esmorzar i trasllat a Betània: petit poble als afores de Jerusalem on va tenir lloc la resurrecció de Llàtzer: visita a l’església de Marta i Maria. Trasllat a Jericó. Dinar. A la tarda, contemplació de la Montanya de la Quarantena i l’oasi format per la font de l’Eliseu. Trasllat a Qasr-el-Yahud, lloc del baptisme del Senyor al riu Jordà: renovació de les promeses baptismals. Continuació pel desert de Judea cap al mar Mort. Vista panoràmica de les coves de Qumran, on es van trobar els manuscrits del Mar Mort. Hora del bany. Retorn a Jerusalem. Sopar i allotjament.

DIA 5: JERUSALEM / Ein Karem / BETLEM / JERUSALEM: Esmorzar. Al matí, trasllat a Ein Karem: visita dels Santuaris de la Visitació i Sant Joan Baptista. Dinar. A la tarda, trasllat i visita del petit llogaret cristià de Bet Sahur, on es troba el Camp dels Pastors. De tornada a Betlem, visita de la Basílica de la Nativitat aixecada sobre la Gruta del Naixement. Grutes de Sant Josep, Sant Jeroni i Gruta de la Llet. Tornada a Jerusalem. Sopar i allotjament.

DIA 6: JERUSALEM / Muntanya de les Oliveres / Muntanya Sió: Esmorzar. Trasllat per a la visita del Santuari de Betfage i pujada a la Muntanya de les Oliveres, carregada de records evangèlics: Monestir del Pater Noster, a l’interior del qual es troben les plaques amb l’oració del Pare Nostre en més de 100 llengües. Contemplació de la Ciutat Santa des del cim de la muntanya. Continuació a Getsemaní al Torrent Cedró: Basílica de l’Agonia, Hort de les Oliveres i Gruta del Prendiment. Dinar. A la tarda, visita de la Muntanya Sió Cristiana: el Cenacle on Jesús va celebrar el darrer sopar amb els seus deixebles; l’Abadia de la Dormició, construïda sobre el lloc de la Dormició de Maria. Entrada a la Ciutat Vella i visita al Mur de les Lamentacions. Sopar i allotjament.

DIA 7: JERUSALEM / Ciutat Vella: Esmorzar. Al matí, visita de la Ciutat Vella de Jerusalem: Església de Santa Anna, Piscina Probàtica. Flagel·lació. Recorregut seguint els passos de Jesús per la Via Dolorosa fins a la Basílica de la Resurrecció: visita del Calvari i Sant Sepulcre. Dinar. A la tarda, temps lliure per ampliar la visita de la ciutat i altres activitats personals. Sopar i allotjament.

DIA 8: JERUSALEM / TEL AVIV / BARCELONA Esmorzar i sortida cap a Jafa: visita del Santuari de Sant Pere i Barri Artístic. Dinar. A la tarda, trasllat a l’aeroport de Tel Aviv i sortida en vol de tornada a Barcelona.

Cada dia se celebrarà la Santa Missa als llocs més significatius

Mostra els detalls

Inici: